Güneş Bebekle Tatil :)

la brezza otelde havuz keyfi

Geçtiğimiz ay şeker bayramında ilk defa bebeğimizle tatile gittik :) hazır tecrübe etmişken sizinle de deneyimlerimi paylaşmak istedim.

Taaa hamileyken kızımızın yazın kaç aylık olacağını hesap etmiştik :) tatili o derece istiyorduk çünkü :) etrafımızdakiler bebekle tatile sıcak bakmasa da daha doğrusu “çok zor, yorulursunuz…” gibi cümleler kursalar da biz pek dinlemedik :) nasıl olsa eşimle öyle pimpirikli değildik. eee kızımız da bizi yoran bir bebek değildi çok şükür :) bu yüzden yaptık planımızı, aldık ihtiyaçlarımızı ve tatilin yolunu tuttuk.

Tatile gideceğimiz hafta kızımın 6 aylık kontrolleri vardı. Böylece doktorla da tatil konusunu görüşebilecektik. Nitekim de öyle oldu. Birkaç tavsiye sonrası o da bir sakınca görmedi.

İlk olarak hemen bir ihtiyaç listesi yaptım:) eksikleri aldım ve Güneşin valizini hazırladım :)

Güneşin valizinde=

• 20 adet bez (3 gece 4 gün için)
  • Islak mendil
  • Pişik kremi
  • Güneş kremi (biz tercihimizi Musteladan yana kullandık çok da memnun kaldık)
  • Şampuan ve losyon ( bunlar da mustelanın)
  • Bir adet mayo (lc wakikiden almıştık )
  • Doktor önerisiyle ağrı kesici ateş düşürücü şurup
  • Havlu, tarak
  • Şapka
  • Ateş ölçer (bizimkinin markası braun. kulaktan ölçenden )
  • Yeterli miktarda kıyafet
  • Cibinlik
  • Sevdiği birkaç oyuncak

Yukarda saydıklarım bizim işimizi fazlasıyla gördü :) haa unutmadan biz sineklere karşı jel almayı unutmuştuk. Neyse ki öyle bir sorunla karşılaşmadık ama yine de siz unutmayın ne olur ne olmaz :)

Neyse gelelim tatilimize :)

Otelimiz Bodrum Akyarlarda yer alan bir butik oteldi (Otel: La Brezza ) çok ama çok tatlı bir aile işletiyor. Öyle sıcak, içten insanlar ki anlatamam. Hem bebekli, çocuklu aileler için de çok uygun bir ortamı var. Otelimize akşam üzeri giriş yaptık.la brezza otelodası

Bir kahve sonrası hemen keşfe çıktık ve dayanamayıp kendimizi sahile attık :) Otel denize biraz uzak. Uzak dediğim öyle çok değil.bodrum deniz

Golf arabalarıyla sizi istediğiniz saatte götürüp getiriyorlar.

la brezza beac

Binmesi de ayrı bi keyif :) Biz çok sevmiştik.

Sahili de denizi de çok temiz sadece suyu normalden biraz soğuktu bu da sıcak havalarda ilaç gibi geliyor tabi :) Sahil sonrası odamıza gittik.

havuz başı

Odamızın hemen önünde yüzme havuzu vardı. Eşim tabi yüzmelere doyamayıp bir de burda keyif yaptı :) Ben ve Güneş geçmedik. İstediği kadar temiz olsun ben pek havuz taraftarı değilim.

Neyse keyif sonrası duş aldık ve yemek için otelin restaurant kısmına geçtik. Yemekler bi harikaydı. Biz leziz yemeğimizi yerken Güneş arabasında oyuncaklarıyla oynadı. Gecesinde de mışıl mışıl uyuduk çok şükür yerini yadırgamadı :)

Ertesi gün sabahtan uyandık. Her sabah yaptığımız gibi yatak keyfimizi yaptık, oyunlarımızı oynadık, bolca güldük ve kahvaltıya gittik. Kahvaltı da yemekler kadar güzeldi. Ardından hazırlanıp yine sahile indik.

güneşle tatil

Havalar çok sıcaktı. Güneş’i denize geçirmek istesek de o pek yanaşmadı :) biz de öyle çok ısrarcı olmadık. Akşam olunca yine odamıza gittik. Yemek için hazırlandık. Bu arada Güneşle ek gıdaya başlamıştık. Evden yoğurdunu, sebzesini getirmiştim. Odamızda buz dolabı vardı zaten. Her gün görevlilerden birine rica edip sebzeleri haşlıyorduk. Sıcaktan olsa gerek daha çok yoğurt yemek istiyordu bıdık :) yemeği çok kabul etmiyordu. Bol bol da su içiyordu tabi. Otelde Güneşin ihtiyaçları konusunda hiç zorluk yaşamadım. Sağolsun otel sahipleri de misafirlerin konforu için sık sık masa masa dolaşıp ihtiyaçları şikayetleri dinliyordu.

akşam yürüyüşü

Yemek sonrası Akyarlarda güzel bir yürüyüşe çıktık. Sahil kahvesinde denize karşı çaylarımızı yudumladık. Meşhur Bitez dondurması yedik bu arada Güneş erkenden uyumuştu :) yani bugün de bizi yormamıştı :)

Ertesi sabah bayram gününe uyandık.

şeker bayramı

Önce odada ailelerimizle bayramlaştık sonra da kahvaltı esnasında herkes birbiriyle :) Daha sonra yine sahile indik.

güneş bebek tatilde

Tabi sahile gitmeden odada Güneş’e bolca krem sürüyordum. Mayosunu giydirip indiriyorduk denize. Bu şekilde çok şükür hiç yanmadı. Sahilde de devamlı kremini yeniliyordum. Sahile indiğimizde su bir gün öncesinden çok daha güzeldi. Güneş’i kucağıma alıp oyunlar eşliğinde suya geçirdim :)

güneş bebek denizde

Suyu gayette sevdi:) bu da bizim çok hoşumuza gitti :)

ailece tatil

Hep birlikte suda bolca oynadık :) akşam olunca da yine otele döndük.

İşte böyle :))

güneş

bodrum

Güzel, bol dinlenmeli, dolu dolu bir tatil geçirmiş olduk :) Yani yaşadığım ve aktardığım gibi bebekle tatil hiç de zor değil.sahil keyfi

Yeter ki pimpirikten uzak, sabırlı olun :) bir de bence bulunduğumuz ortamı bebeğimiz için en uygun hale getirmeyi bilmeliyiz :)

la brezza otelde tatil

Başka bir postta görüşmek üzere İyi Tatillerrr :)